پکیج آمادگی آزمون نظارت و اجرا ویژه آزمون 1403

فلوچارت زلزله (استاندارد ۲۸۰۰) ویژه آزمون محاسبات

در این مطلب میتوانید فلوچارت زلزله (استاندارد ۲۸۰۰) ویژه آزمون محاسبات رو دانلود کنید، این فلوچارت توسط مهندس پیام عباسی تهیه شده است، این فلوچارت مناسب دانشجویان و طراحان است.

فلوچارت زلزله (استاندارد 2800) ویژه آزمون محاسباتفلوچارت چه کمکی به شما می کند؟

“اولا” در ذخیرهی زمان در حین مطالعه و سر جلسه آزمون کمک بسیار بزرگی به شما کرده به طوری که شما به جای صرف زمان زیادی جهت نوشتن چنین خلاصهای ، زمان مذکور را صرف مطالعه مطالب و تست زنی می کنید. حداقل ۳.۵ تا ۴ ماه به مدت روزی ۴.۵ تا ۵ ساعت به شما کمک خواهد کرد و سرجلسه آزمون حداقل برای هر سوال ۱.۵ دقیقه زمان ذخیره می کنید.

“دومآ” به شما این اطمینان خاطر را می دهد که یک منبع مطمئن و منسجم را همراه خود دارید که بیش از % ۹۰ مطالب آزمون را پوشش میدهد و خود این امر باعث کاهش استرس شما در قبل و حین آزمون می شود.

“سومآ” اگر شرایط شما به شکلی است که مطالب تئوری و دانشگاهی همیشه ارتباط داشتهاید )مدرس مدعو دانشگاه، مطالعه برای آزمون ارشد و… باشید( خوب این فلوچارت به تنهای کمک کننده خواهد بود و شما را از خرید کتاب و شرکت در کلاس ها بی نیاز می کن د. اما اگر مدتی است که از مطالب و دانشگاه دور بودهاید باید ابتدا با مطالعه کتابهای تخصصی یا شرکت در کلاسهای مؤسسات معتبری همچون سری عمران برای آزمون آماده شده سپس از این فلوچارت کمک بگیرید.

“چهارمآ” فلوچارت بیش از % ۹۰ مطالب را پوشش میدهد اگر هم در حل آزمونهای سالهای گذشته و جلسه آزمون با سوالاتی مواجه شده که نتوانستید با استفاده از فلوچارت حل کنید نگران نشوید از سوالات جدید بیش از ۴ _ ۵ سوال در هر آزمون نداشته و به به راحتی می توانید حدود ۵۵ سوال را با این فلوچارت ها پاسخ بدهید.

چه طور از فلوچارت ها استفاده کنیم؟

اجازه بدهید این سوال را در قالب تشریح یکی از فلوچارتهای درس استاندارد ۲۸۰۰ در قالب حل سوال خدمتان عرض کنم. فرض کنید تعیین درز انقطاع درصورت سوال آمده شما باید ابتدا با توجه به فهرست فلوجارت یا لیبل های که خودتان تهیه کرده اید به صفحه مورد نظر رفته سپس بار دیگر با توجه به خواسته های که مد نظر طراح است حالت های مختلف رخ میدهد که به صورت زیر شاخه آورده شده، ترتیب اهمیت زیر شاخه های معمول از چپ به راست است،

بار دیگر با توجه به اطلاعات مطرح شده در صورت سؤال زیر شاخه یا زیر شاخه های مرتبط را انتخاب کرده و از فرمول های آن استفاده می کنید توجه داشته باشید یک زیر شاخه خود ممکن است چند زیر شاخه دیگر داشته باشد که شما با توجه به خواسته های مسئله مسیر خودتان را انتخاب کرده هر شاخه نیز به یک فرمول نهایی ختم شده که قبل از رسیدن به فرمول نهایی گام به گام پارامترهای آن فرمول محاسبه میشود و درانتهای شاخه مورد نظر در فرمول نهایی جای گذاری شده و به جواب نهایی خواهید رسید.

نکته که وجود دارد این است که ممکن است طراح سؤالی مطرح کند که به قسمت های میانی یا انتهایی یک شاخه از یک فلوچارت مرتبط باشد که طبیعاً شما باید از مرحله و قسمت مورد نظر استفاده کنید و دیگری نیازی به استفاده از قسمتهای دیگر آن شاخه از فلوچارت نیست .

آدرس کانال تلگرام مهندس پیام عباسی

لینک های دانلود
کلیدواژه آی سیویل
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها