کلیدواژه آی سیویل

بودجه بندی آزمون معماری اجرا ۱۰ دوره اخیر تا اسفند ۱۴۰۲ + تحلیل آماری

در خدمت شما هستیم اینبار با بررسی بودجه بندی آزمون معماری اجرا که میخواهیم مشابه آنچه در بودجه بندی های آزمون های دیگر مشاهده فرمودید برای این آزمون هم بصورت دقیق تعداد سوالات و اهمیت مباحث از نظر تعداد سوال را بررسی کنیم. (مشاهده تمام بودجه بندی آزمون های عمران و معماری و بررسی کامل سوالات و مباحث)

آپدیت شده در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

[/vc_row]

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

آنچه در مقاله بررسی بودجه بندی آزمون معماری اجرا نظام مهندسی خواهیم دید به شرح زیر است :

بخش اول: جدول بودجه بندی آزمون معماری اجرا نظام مهندسی

در تصویر زیر جدول بودجه بندی آزمون معماری اجرا را مشاهده میفرمایید ، در این جدول منابع این آزمون مشخص شده اند و تعداد سوالات طرح شده از هر کدام از مواد آزمون در ۱۰ دوره اخیر تا آزمون اسفند ۱۴۰۲ لیست شده است

 

بودجه بندی اجرا معماری آزمون نظام مهندسی

مواد آزمون معماری اجرا شامل همه مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی ( به جز مبحث ششم ) است همچنین در این آزمون منابعی وجود دارد که برای آنها کتاب مشخصی معرفی نشده است و این مواد آزمون به منابع ستاره دار معروف هستند ( در سایت آزمون جلوی آنها علامت ستاره گداشته شده و توضیح داده اند که کتاب خاصی برای آنها معرفی نمیشود )

توجه کنید که سال ویرایش کتابها بسیار مهم هستند و منابع آزمون معماری اجرا معمولا بعد از شروع ثبت نام در سایت آزمون معرفی  میشود. (مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی در سایت inbr.ir)

تذکر مهم در مورد تهیه کتاب های مقررات ملی

حتما به ویرایش کتابهای مقررات ملی که در سایت آزمون معرفی شده است دقت کنید . کتاب های شما باید مطابق با آنچه در سایت آزمون معرفی شده است از بازار تهیه شود.

آخرین ویرایش کتاب ها را میتوانید از سایت آی سیویل بصورت آنلاین تهیه کنید

بخش دوم: بودجه بندی آزمون معماری اجرا بر اساس پر سوال ترین مباحث

با توجه به اینکه بودجه بندی آزمون معماری اجرا  بسیار شلوغ است و مباحث زیادی در آن مطرح است ما این جدول را برای شما بر اساس تعداد سوالاتی که از هر منبع آمده است مرتب کرده ایم که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید

تعداد سوالات آزمون اجرا معماری

خوب دوستان با این مرتب سازی حالا تصویر واضح تری از بودجه بندی آزمون معماری اجرا داریم و میتوانیم ببینیم کدام مباحث سوال بیشتری را در آزمون معماری اجرا در خود جا داده است و اهمیت این جدول برای برنامه ریزی مطالعاتی ما بسیار مهم خواهد بود

در ستون آخر این جدول بر اساس آمار دوره های گذشته آزمون معماری اجرا پیش بینی شده است که انتظار داریم از هر مبحث در آزمون آینده په تعداد سوال طرح شود

بخش سوم: مراحل مطالعه موثر برای آمادگی آزمون اجرا معماری

بصورت خلاصه آمادگی آزمون نظام مهندسی در سه بخش خلاصه میشود

۱) مطالعه روزنامه وار : برای اینکه با فضای مباحث مقررات ملی آشنا شوید و بدانید هر مبحث در مورد چه موضوعی صحبت میکند و اصطلاحات ویژه آن مبحث به چشم شما آشنا باشد باید بصورت روزنامه وار کتاب را تورق کنید و سعی کنید با فضای آن مبحث آشنا شوید. این کار وقت زیادی از شما نمیگیرد ولی در مرتب کردن ذهن شما بسیار موثر است.

۲) مطالعه دقیق و مفهومی : برخی از مباحث سوالات مفهومی دارند یعنی تا مفاهیم را درک نکرده باشید نمیتوانید به سوال پاسخ بدهید بنابراین باید برای این مباحث روی مفاهیم تمرکز کنید و آنها را بخوبی درک کنید در قسمت ابزار ها راهکارهایی برای یادگیری مفاهیم ارائه شده است.

۳) تست زنی و تمرین : در این فاز از آمادگی آزمون نظام مهندسی شما باید خودتان را محک بزنید و با ایجاد فضای سوال و جواب مفاهیم را در ذهن خودتان بخوبی ثبت کنید که این کار فقط با مطالعه تست های سال های پیش یا تمرین با تست های تالیفی آزمون نظام مهندسی  صورت میپذیرد.

بخش چهارم: ابزار های لازم برای آمادگی آزمون اجرا معماری

در این بخش ابزارهایی که میتواند به مطالعه موثر شما کمک شایانی کند را معرفی خواهیم کرد

۱) کلیدواژه آی سیویل : زمان مهمترین فاکتور در آزمون نظام مهندسی است ، کلیدواژه آی سیویل به شما کمک میکند که بدون اتلاف وقت بتوانید به بند مورد نظر از مباحث مقررات ملی که از آن سوال طرح شده است برسید و برای پاسخگویی آماده شوید .(خرید آخرین نسخه کلیدواژه آی سیویل )

برخی از سوالات که کم هم نیستند از متن آیین نامه طرح شده است که براحتی با کلیدواژه پاسخ داده میشود و برخی از سوالات هم مفهومی هستند و پس از رسیدن به بند آیین نامه شما باید آن را با توجه به مفهوم حل کنید که در این صورت هم کلیدواژه شما را تا بند مورد نظر سوال هدایت میکند

۲) کلاس یا مجموعه آموزشی برای درک مفاهیم :  در واقع برخی از بند های آیین نامه نیاز به تفسیر و توضیح دارند برای درک مفاهیم شما نیاز دارید که از کلاس های حضوری یا مجموعه های آموزشی برای یادگیری مفاهیم مباحث مقررات ملی کمک بگیرید.

ما در مجموعه آی سیویل مجموعه ویدئویی را برای آمادگی آزمون نظارت و اجرا معماری آماده کرده ایم  که نیازی به کلاس حضوری و پرداخت هزینه های زیاد و …. را نداشته باشید و میتوانید براحتی برنامه ریزی مطالعاتی خودتان را با این پکیج پیش ببرید و زمانبندی آن هم دست خودتان هست و هر زمان بخواهید میتوانید  یادگیری را شروع کنید . ( مشاهده پکیج ویدیویی آمادگی آزمون نظارت و اجرا معماری )

۳) تست زنی و تمرین بیشتر: برای این کار دو گزینه مطرح است اول اینکه تست های سالهای قبل را با کلیدواژه بزنید که برای این منظور میتوانید اسلاید های حل تشریحی گروه کلیدواژه را رایگان دانلود کنید  ( دانلود رایگان اسلاید های حل تشریحی سوالات آزمون نظام مهندسی ) و به تمرین با روش کلیدواژه بپردازید یا از کتابهای پاسخ تشریحی موجود در بازار برای این کار استفاده کنید .

گزینه دوم هم که بسیار موثر است تست های تالیفی آزمون نظام مهندسی است که برای این منظور میتوانید از تست های تالیفی گروه آی سیویل در مجموعه تست و تمرین استفاده کنید ( مشاهده پکیج تست های تالیفی آی سیویل )

در پایان این پست که به برسی بودجه بندی آزمون اجرا معماری پرداخته شد برای شما دراین آزمون آرزوی موفقیت داریم ، شما میتوانید سوالات خودتان را در قسمت نظرات همین صفحه بپرسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند

 پکیج آزمون معماری نظارت
لینک های دانلود
کلیدواژه آی سیویل
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها