کتاب اتوکد و نقشه های ساختمانی

در این مطلب کتاب اتوکد و نقشه های ساختمانی از شاخه کاردانش را میتوانید دانلود کنید، در ادامه میتوانید بخشی این کتاب را مشاهده کنید.اتوکد و نقشه های ساختمانی

مقدمه کتاب اتوکد و نقشه های ساختمانی

معماری به معنای ساخت و ساز و آبادانی است و ایجاد فضایی که انسان در آن احساس آرامش و آسایش نماید. باتوکل به خداوند متعال و همکاری هنرآموزان گران قدر، توانستیم استاندارد نقشه کشی ساختمان مهارت درجه دو را در غالب چهار عنوان :

  1. رسم فنی ساختمان
  2. مبانی نقشه کشی معماری
  3. مبانی نقشه کشی سازه
  4. اتوکد و نقشه های ساختمانی (AutoCAD 2010) دو بعدی

را گردآوری و تألیف نماییم . در تدوین آخرین کتاب این مجموعه سعی شده تا به ساده ترین زبان و با ترجمه تمام متون انگلیسی و مثال های عملی برای همه دستورها، راحت ترین راه یادگیری این نرم افزار فراهم آید.

یادگیری این نرم افزار نیاز به پشتکار و تمرین بسیار دارد، به همین دلیل در واحد کار چهارم این کتاب تمرین ها و پروژه های کافی در اختیار هنرجویان قرار گرفته است.

امید است، بعد از مطالعه این کتاب، هنرآموزان و هنرجویان عزیز نظرات سازنده خود را به دفتر تألیف کتاب های درسی فنی وحرفه ای وکاردانش منتقل نمایند، تا در بازنگری و اعمال اصلاحات پیشنهادی، سطح آموزشی جوانان این مرز و بوم ارتقاء یابد.

نرم افزار اتوکد و ضرورت یادگیری آن

نرم افزار AutoCAD نوشته شرکت Autodesk یک از ده ها نرم افزاری است که توسط این شرکت طراحی و به بازار عرضه شده است.

این نرم افزار از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران خود برخوردار است و طیف کاری آن محدوده بسیار وسیعی را در علوم مهندسی و طراحی پوشش داده و به وسیله آن همه نوع نقشه اعم از ساده و پیچیده به راحتی قابل ترسیم می باشد.

آموزش etabs
لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها