دانلود پروژه هیدرولیک رسوب

دانلود رایگان پروژه هیدرولیک رسوب مقطع کارشناسی ارشد رشته آب و سازه های هیدرولیکی که به بررسی انواع بارش ها و رواناب ها ، بحث آب های زیر زمینی و نوع خاک و در انتها به معرفی و بررسی مدل های مختلفی برای تعیین و تامین آب رودخانه ها میپردازد.

سلام به همراهان همشگی آی سیویل، ضمن عرض تبریک سال ۱۳۹۹ و آرزوی موفقیت روز افزون شما، قصد داریم در این فرصت طلایی به آموزش و یادگیری بپردازیم.

ما هم همراه شما هستیم با آموزش های رایگان و مفید آی سیویل تا شما هم بتوانید به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کنید.

این پروژه توسط مهندس صابر میر غفاری تهیه شده که برای سایت آی سیویل ارسال کرده اند، تا در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد.

دانلود پروژه هیدرولیک رسوبافزایش جمعیت توام با رشد صنعت و بالا رفتن رفاه عمومی که نتیجه جبر زمان است ، افزایش نیاز آبی را بدنبال داشته است و ازطرفی که رودخانه ها منابع اصلی تامین آب مورد نیاز و مصرفی ما در اکثر زمینه ها هستند. با سیر صعودی روند مشکلات روبرو در حال و آینده، ادامه حیات طبیعی رودخانه ها با هاله ای از ابهام روبرو است.

جایگزین کردن منبع آبی به جای رودخانه ها کاری سخت و احیای رودخانه ها کاری سخت تر می باشد. مهم ترین منابع تامین کننده آب رودخانه ها نزولات هستند که خود جزئی از چرخه آب در طبیعت هستند که با مشکلات روبرو هستند.

در این تحقیق به بررسی هیدرولوژی و هیدروژئولوژی و انواع مدل های آن و روند تامین آب رودخانه ها و همچنین در مورد شناخت آب های زیر سطحی و انواع مناطق دارای آب های زیر زمینی و نحوه پیدایش و اهمیت آن بحث می گردد که در سه فصل تدوین گردیده است.

فصل اول در مورد مفایهم پایه و کلیات، فصل دوم مروری بر مطالعات انجام شده و معرفی مدل ها و در فصل سوم به مختصر شرحی از نحوه اکتشافات آب های زیر زمینی و روش های آن و بررسی حرکت جریان آب، آبخان ها و انواع چاه ها و مدل های بارش تامین آب و معرفی نرم افزار HMS –HEC تولید شده توسط مهندسی ارتش امریکا که به منظور برآورد رواناب ورودی به حوضه آبریز است بررسی خواهد شد.

پروژه هیدرولیک رسوب منابع تامین کننده ی تعیین کننده آب رودخانه ها مربوط به درس هیدرولیک رسوب مقطع ارشد رشته آب و سازه های هیدرولیکی هست که به بررسی انواع بارش ها و رواناب ها ، بحث آب های زیر زمینی و نوع خاک پرداخته که در انتها به معرفی و بررسی مدل های مختلفی برای تعیین و تامین آب رودخانه ها پرداخته است.

مشخصات فایل پروژه هیدرولیک رسوب

نوع فایل: PDF تایپی وپاورپوینت

تعداد صفحات: ۱۶۴ صفحه و ۵۴

حجم فایل: ۵ مگابایت

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها