جشنواره کلیدواژه رایگان
آموزش های درسی رشته عمران

متره و برآورد یک ساختمان ۷ سقف ( فهرست بها ۹۶ )

متره و برآورد یک ساختمان ۷ سقف با استفاده از  فهرست بها  ۹۶ انجام شده است . این پروژه متره کامل را آقای مهندس سیامک بزازی دارای پروانه اشتغال به کار ، پایه یک نظارت عمران،  از یکی از ساختمان های تحت نظارت خود را در سطح شهر مشهد تا پایان مرحله سفت کاری (پایان کار سفت کاری) با لحاظ نمودن تمامی جزئیات آماده کرده و برای آی سیویل ارسال کرده اند تا در اختیار شما همکاران گرامی قرار بگیرد…

متره و برآورد یک ساختمان

 

مسحات زمین و متراژ پروانه : عرصه (مساحت زمین) : ۲۴۶ مترمربع    ،   اعیان (زیربنا-متراژ پروانه) : ۱۲۷۶ مترمربع    و    تعداد سقف : ۷

کروکی و محل ساخت : سایت پلان در فایل نقشه ها موجود است و محل ساخت در شمال زمین می باشد . ملک مورد نظر سر نبش خیابان بیست متری واقع شده است و جهت اطلاع از ساختمان های مجاور ، عکس های وضع موجود ملک مورد نظر و همسایه های مجاور قبل از ساخت در فایل تصاویر قرار داده شده است.

نقشه ها : ۳۴ شیت نقشه اجرایی (کامل) و تایید شده (جهت اجرا) سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی بصورت فایل پی دی اف قابل مشاهده می باشد .

فهرست بهاء : فهرست بهای رشته ابنیه سال ۹۶

توضیحات : متره و برآورد حاضر از مرحله تخریب (دیوار موجود دور زمین) تا پایان سفت کاری با جزئیات تمام تهیه و تنظیم گردیده است و میلگرد های مصرفی فونداسیون ، دیوارهای برشی و سقف به تفکیک در ریزمتره موجود است ، همچنین آهن آلات مصرفی سازه (فصل نهم – کارهای فولادی سنگین) و پروفیل های چهارچوب درب و پنجره ها (فصل شانزدهم – کارهای فولادی سبک) و سطح رنگ خور آن به تفکیک در ریزمتره منظور شده است.

 

اگر میخواهید متره و برآورد را به صورت کامل یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم اینجا کلیک کنید.

آموزش ویدئویی متره و برآورد متره و برآورد ساختمان بتنی و فولادی

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها