جشنواره کلیدواژه رایگان

دانلود اتوکد ۲۰۱۳ – AutoDesk AutoCad 2013 با لینک مستقیم + کرک+راهنمای نصب

بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت اتودسک نسخه جدید شاهکار عالم مهندسی یعنی اتوکد ۲۰۱۳ را منتشر کرد – در این نسخه نسبت به ورژن های قدیم تغییراتی ایجاد شده است که در ادامه برسی خواهد شد

http://www.icivil.ir/image/uploads/13346921831.jpg

طراحی و شکل دادن به دنیا توسط نرم افزار قدرتمند AutoCAD 2013 به همراه امکانات منعطف اش، ممکن است. AutoCAD 2013 یکی از بهترین ابزار طراحی طراحی کامپیوتری ۲ بعدی و ۳ بعدی در دنیا می باشد که کارآیی شما در زمینه های طراحی موضوعی، مدل سازی و به تصویر کشیدن واقعیت را با استفاده از امکانات قدرتمند خود، افزایش می دهد.
گزینه های طراحی این نرم افزار به شما آزادی زیادی برای طراحی ۲ بعدی و ۳ بعدی را می دهد. با استفاده از فرمت محبوب فایل DWG می توانید شما نیز اطلاعات خود را با دیگر متخصصان طراحی به اشتراک بگذارید. سندسازی پروژه ها، توسعه طرح ها و ساخت ساختمان های بهتر توسط این نرم افزار امکان پذیر است. استفاده از نرم افزار CAD ساده است و قابل استفاده برای صنایع ساختمان سازی می باشد.

امکانات :
–    ابزار سند سازی مدل
–    ابزار طراحی ۳ بعدی با اشکال آزاد
–    Autodesk Inventor Fusion
–    طراحی و نقاشی پارامتری
–    پشتیبانی از Point Cloud
–    عملکر آرایه های شرکت پذیر
–    پشتیبانی از PDF
–    دستگیره های چند کاره
–    توسعه دریچه ها و تدارج ها
–    شفافیت آبجکت ها و لایه ها

تصاویری ازمحیط نصب نرم افزار

نرم افزار اتوکد 2013

نرم افزار اتوکد 2013

نرم افزار اتوکد 2013

نرم افزار اتوکد 2013

دانلود نسخه ۳۲ بیتی اتوکد ۲۰۱۳ همراه با کرک با حجم ۱.۱۵  گیگ

دانلود نسخه ۶۴ بیتی اتوکد ۲۰۱۳ همراه با کرک با حجم ۱.۴  گیگ

حتما در ادامه راهنمای نصب را مطالعه بفرمایید

شما همچنین میتوانید نرم افزار اتوکد ۲۰۱۳  را که شامل نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی میباشد در ۲ دی وی دی با کرک معتبر و دفترچه الکترونیکی راهنمای نصب و با قیمت مناسب از فروشگاه تخصصی مهندسی عمران تهیه بفرمایید با کلیک روی دکمه خرید پستی ابتدا بسته را درب منزل تحویل گرفته سپس مبلغ را به پستچی بدهید

خرید اتوکد 2013

آموزش نصب:

۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹
۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸
۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵
۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۰۰۱E1

۳) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.

۴) حال گزینه “I have an activation code from Autodesk” را انتخاب نمایید.

۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

۶) بر روی گزینه “Patch” کلیک کنید تا پیغام “successfully patched” برای شما ظاهر شود.

۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک “Request Code” داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت “Request” کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.

۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند

مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
27 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها