جشنواره کلیدواژه رایگان
آموزش های درسی رشته عمران

دانلود آموزش فارسی نرم افزار آباکوس (ABAQUS ) در ۲۱۱ صفحه

در ادامه کتابهای آموزشی نرم افزار های تخصصی اینبار به معرفی و دانلود آموزش نرم افزار تحلیل اجزائ محدود آباکوس ABAQUS  میپردازیم این آموزش بسیار عالی در ۲۱۱ صفحه و به زبان فارسی است اما برای آشنایی شما با این نرم افزار در زیر توضیحاتی آورده خواهد شد
درمیان نرم افزارهای زیادی که برمبنای روش اجزاء محدود عمل می کنند، یکی از معتبرترین و قویترین نرم افزارهایی است که مهندسان و محققان ازآن به عنوان ابزاری سودمند در جهت رفع نیازهای خود بهره می گیرند،ABAQUS است.
از مزایای این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارهای موجود می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– توان بالای تحلیل مسائل غیر خطی نظیر رفتارپلاستیک وتغییر شکلهای بزرگ
– تحلیل شکست قطعات ورشد ترک علاوه برجوانه زنی که بدین ترتیب می توان رشد دینامیکی ترک را درمواد ایزوتروپ ومواد مرکب پیش بینی نمود.
– دارا بودن قابلیت های ویژه در حوزه مسائل مربوط به مواد کامپوزیت
– توانایی حل مسائل گوناگون به دو روش ضمنی وصریح
– وجود زیر برنامه های مختلف در این نرم افزار و دسترسی آسان به آنها که بدین ترتیب می توان از تئوری های به کار رفته در حل هر مساله آگاهی یافت.
به طوری که سهولت دستیابی وفهم نحوه عملکرد زیر برنامه های این نرم افزار موجب گشته تا مجامع دانشگاهی بین المللی ازآن بیش از نرم افزارهای دیگر در مقاله های علمی منتشر شده استفاده کنند. این بدین معنا است که کاربر می تواند تمام زیر برنامه های مرتبط با موضوع کارخود را درمحیط نرم افزار تغییر داده ودرحقیقت ازآنبه نفع خود استفاده کند.

مهندسی عمران

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها