پکیج آمادگی آزمون نظارت و اجرا ویژه آزمون 1403

جزوه تکمیلی آزمون نظام مهندسی (آزمون نظارت رشته عمران و معماری)

گروه کلیدواژه آی سیویل با بررسی سوالات آزمون رشته های عمران و معماری، جزوه تکمیلی آزمون نظام مهندسی آزمون نظارت و اجرا را تهیه کرده و در ادامه برای دانلود رایگان قرار داده ایم. در ادامه میتوانید توضیحات کامل را در مورد این جزوه مطالعه کنید و همچنین فیلم راهنمای آن را مشاهده کنید.

جزوه تکمیلی آزمون نظام مهندسی

 

فیلم راهنمای سریع جزوه تکمیلی آزمون نظام مهندسی

با بررسی سوالات آزمون نظام مهندسی مشاهده می شود تعداد محدودی از سوالات از منابعی طرح می شوند که حجم بسیار زیادی دارند.

مثلا نشریه ۵۵ (مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمانی) که حدود ۸۰۰ صفحه است یا نشریه ۴۴۶ (ماشین آلات) که بیش از ۷۰۰ صفحه است و از این دست (قانون مدنی و…). تعداد این نوع سوالات به نسبت کل سوالات بسیار محدود است و بیشتر شامل آزمون اجرا می شود.

بعضی سوالات که شامل نام دستگاه و ابزار است تصویر مربوط به سوال از اینترنت دانلود می شود و منبع آنها کتاب خاصی نیست. در همین جزوه می توانید تصاویر اصلی را مشاهده کنید.

گاهی منبعی که سوال طرح شده حجم زیادی ندارد ولی تعداد سوالاتی که از آن طرح شده بسیار کم است مثلا دو سوال در کل آزمون های رشته های عمران و معماری سال های ۹۲ تا ۱۴۰۰. گروه کلیدواژه آی سیویل با بررسی سوالات آزمون رشته های عمران و معماری (نظارت و اجرا) از آذرماه ۹۲ تاکنون این سوالات را جدا کرده و نکات مربوط را در این جزوه گردآوری نموده اند.

توجه کنید طراحان (زیرک!) سوالات آزمون ممکن است عین این سوالات یا بسیار مشابه آن را مجددا تکرار کنند. البته موارد درج شده در این جزوه صرفا شامل این سوالات خاص نمی شود و برخی از نکات اضافی که برای حل سوالات مختلف کاربرد دارد نیز قید شده است.

همراه داشتن منابع حجیم و/یا با تعداد سوال بسیار کم که در بالا توضیح داده شد منطقی نیست. توجه کنید شما زمان آزمون را باید به ۳۶ سوال (از ۶۰ سوال) اختصاص دهید تا با احتمال ۴ پاسخ اشتباه و ۳۲ صحیح امتیاز قبولی را دریافت کنید (در این مورد فیلم مدیریت زمان در آزمون نظام مهندسی را از سایت آی سیویل ببینید).

کلیدواژه
لینک های دانلود
کلیدواژه آی سیویل
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها