اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱

طبق اطلاعیه سازمان سنجش در تاریخ ۱۴۰۰/۹/۲۳ مهلت ثبت نام آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد، تمدید شد. قبل از انتشار این اطلاعیه زمان ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد تا تاریخ ۱۴۰۰/۹/۲۳ ساعت ۱۲ بوده، که الان تا تاریخی که در ادامه میبینید تمدید شده است.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت درآزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱

“پیرو انتشار اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ های ۱۵ و ۱۶/۰۹/۱۴۰۰، بدینوسیله ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور «به شرح زیر این اطلاعیه» به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۰۹/۲۳) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.”

مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها