جشنواره کلیدواژه رایگان
آموزش های درسی رشته عمران

آموزش مکانیک سیالات مهندسی بصورت فیلم اموزشی به زبان فارسی

آموزش مکانیک سیالات مهندسی آی سیویل با همان کیفیت همیشگی در راستای تکمیل آموزش های درسی به زبان ساده آماده شد. اینبار به یکی از درسهای بسیار مشکل از نظر درک مفاهیم پرداختیم. مکانیک سیالات در واقع درسی است که اگر مفاهیم ان به خوبی درک شود حل سوالات آن بسیار ساده است و از طرفی این درس بسیار مهم و تاثیر گذار است چرا که پایه بسیاری از درس های شاخه آب و حتی مکانیک خاک است و از طرفی چه در دانشگاه و چه در آزمون های ورودی مختلف شما نیاز به تسلط بر این درس دارید

در فیلم آموزشی زیر میتوانید معرفی این مجموعه را ببینید و با کلیک روی لینک زیر نمونه ها و سرفصل های آن را مشاهده کنید تا ببینید به چه سادگی این درس بسیار مهم و پیچیده توسط مدرس این مجموعه آقای مهندس جهاندیده تدریس شده است!!

برای توضیحات بیشتر و دانلود نمونه ها اینجا کلیک کنید

چرا آی سیویل آموزش مکانیک سیالات را تولید کرده است؟


به طور کلی سیالات یعنی درک مفهوم رفتار سیال و تا به چنین درکی نرسید نمیتوانید براحتی این درس را پاس کنید
به دلایلی که در ابتدا گفته شد بسیاری از مهندسین همواره در یادگیری سیالات و پاسخ به سوالات آن دچار مشکل هستند و موضوع وقتی بیشتر اهمیت پیدا میکند که بدانید این یک درس پایه برای بسیاری از درس های شاخه آب است و بدون یادگیری این درس نمیتوانید موفقیتی در درس های هم نوع آن داشته باشید
همچنین درس های پایه ای هم همانطور که میدانید از اهمیت خاصی برخوردار هستند و فارغ از پاس کردن آنها در دروان دانشگاه همیشه و در هر آزمونی مثل آزمونهای کارشناسی ارشد و… بسیار تاثیر گذار است و دست از سر شما بر نمیدارد.

اما بیایید یک بار برای همیشه درست و اصولی این درس را یاد بگیریم و در واقع هدف گروه تخصصی آی سیویل از ارائه چنین محصول آموزشی هم همین بوده.

آموزش مکانیک سیالات

buy edd

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها