آموزش های درسی رشته عمران

دانلود فیلم آموزشی در باره سازه های سبک فولادی LSF

امروز و در ادامه فیلم های آموزشی مهندسی عمران که در سایت قرار میدهیم یک فیلم ۱۰ دقیقه ای فارسی زبان درمورد سازه های LSF تقدیم شما میکنیم که به معرفی و برسی اجمالی این سازه ها میپردازد اما در ادامه کمی در مورد این سیستم سازه ای بدانیم “سیستم سازه ای فولادی سبک (LSF)، یک سیستم سازه ای پیشرفته است که در انواع ساخت و سازها مانند ویلاها، خانه های ویلایی تک خانه وار و چندخانوار ، ساختمانهای مسکونی و اداری یک، دو و سه طبقه، هتل ها و هتل آپارتمانها، ساختمانهای مدارس و دانشگاهی، رستورانها و …. دارای کاربرد می باشد.
سیستم سازه های فولادی سبک (LSF) یکی از مناسبترین سیستم های ساختمانی است که امروزه در جهان مورداستفاده قرار می گیرد. اصلی ترین عامل در سازه­ای فولادی سبک، مقاطع فولادی جدار نازک (LGS) میباشد. مقاطع فولادی جدار نازک، مقاطع فلزی سرد نورد شده ای میباشند که با استفاده از ورقهای فولادی نازک و با استفاده از روش Roll Forming شکل دهی میشوند. داشتن ضخامت یکنواخت در عرض مقاطع و استفاده از روش Roll Forming برای ساخت آنهاست که باعث میگردد، تولید مقاطع در حجم بسیار بالا و با کیفیت مناسب و یکنواخت انجام گیرد.”
در ادامه این فیلم آموزشی را با ۱۷ مگابایت حجم و با فرمت
FLV دانلود بفرمایید قابل ذکر است که برای پخش این فرمت فایل میتوانید از نرم افزارهای زیادی مثل KmPlayer یا نرم افزار قوی و رایگانVLC player استفاده بفرمایید

دانلود فیلم آموزشی در باره سازه های سبک فولادی LSF


اگر به دنبال یک آموزش ویدئویی خوب به زبان فارسی برای درس سازه های فولادی هستید پیشنهاد میکنم این لینک را ببینید

آموزش فولاد 1

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها