در این صفحه متداول ترین سوالات در مورد کلیدواژه آی سیویل پاسخ داده شده است. اگر سوال شما در بین سوالات زیر نیست لطفا در قسمت دیدگاه های همین صفحه آن را بپرسید تا پاسخ داده شود.

سوالات عمومی در مورد کلیدواژه

کلیدواژه آی سیویل به صورت کتاب چاپ شده ارائه می شود .

 به دلیل بالا رفتن هزینه‌های پرینت استفاده از فایل دیگر برای خریداران مقرون به صرفه نیست.

شما میتونید آخرین نسخه کتاب را بصورت اینترنتی  از لینک زیر تهیه کنید

www.icivil.ir/book

در صفحه محصول برای هر عنوان از کلیدواژه های آی سیویل یک دکمه دانلود برای دریافت نمونه کلیدواژه قرار داده شده است که با دانلود این پی دی اف میتوانید نمونه را بررسی بفرمایید.

بعد از چاپ نسخه جدید کلیدواژه میتوانید آن را تهیه کنید.

توصیه میشود به هیچ عنوان خرید آن را به روزهای آخر موکول نکنید به این دلیل که ممکن است موجودی کتابها به اتمام برسد یا به دلیل نوسانات قیمت کاغذ چاپ های بعدی آن به ناچار تغییر قیمت داشته باشیم و اینکه ارسال پستی در روزهای آخر  ( 10روز مانده به آزمون ) ممکن نیست و کلیدواژه به دست شما نخواهد رسید و سفارشات اینترنتی نهایتا تا 10 روز قبل از آزمون فعال است و کتابها فقط تا آن زمان قابل سفارش هستند.

فهرست سه حرفی برای سرعت بخشیدن به یافتن کلمه کلیدی در کلیدواژه آی سیویل است که نسبت به فهرست معمولی با سرعت بیشتری میتوانید کلمه را پیدا کنید . در فیلم زیر راهنمای استفاده از آن را ببینید.

 

نحوه خرید و ارسال کلیدواژه

سفارشاتی که تا ساعت 17 ثبت شده است در مجموعه آی سیویل بسته بندی شده و آماده به ارسال میشود ( در این مرحله پیامکی برای شما ارسال خواهد شد ) و  روز کاری بعد از ثبت سفارش تحویل اداره پست میشود .

ارسال بوسیله پست پیشتاز به سراسر کشور انجام میشود.

معمولا 3 تا 5 روز کاری بعد از تحویل سفارشات به اداره پست ، کلیدواژه سفارش داده شده به دست شما خواهد رسید.

روز کاری بعد از ثبت سفارش ، کد های پیگیری پستی در هایلایت پیج اینستاگرام رسمی سایت آی سیویل به آی دی  ( icivil.ir@ ) قرار میگیرد.

با وارد کردن کد رهگیری 24 رقمی مرسوله در سایت پست میتوانید از جزییات حرکت مرسوله از مبدا تا مقصد اطلاع پیدا کنید .

راهنمای انتخاب کلیدواژه مناسب برای هر آزمون

در صفحات خرید هر کتاب توضیحات کامل نوشته شده است .

برای آشنایی کامل با کتابهای کلیدواژه آی سیویل برای آزمون سال 1400 یک فیلم راهنمای جامع تهیه شده است که علاوه بر صفحه فیلم های راهنما  برای شما در همین قسمت  هم قرار میدهیم . با مشاهده کردن این فیلم کوتاه همه چیز برای شما روشن خواهد شد.

آنچه در این فیلم آمده است شامل بررسی تک تک کتابها و منابع استفاده شده در هر کلیدواژه و توضیح در مورد اینکه کدام کتاب برای چه آزمونی مناسب است میباشد.

در فیلم های راهنمای کلیدواژه بصورت کامل در مورد این موضوع صحبت کردیم  و بصورت خلاصه میتوانید با توجه به جدول زیر کلیدواژه مناسب با آزمون های عمران را انتخاب و تهیه کنید

جدول کلیدواژه عمران

در فیلم های راهنمای کلیدواژه بصورت کامل در مورد این موضوع صحبت کردیم  و بصورت خلاصه میتوانید با توجه به جدول زیر کلیدواژه مناسب با آزمون های معماری را انتخاب و تهیه کنید.

جدول انتخاب کلیدواژه رشته معماری

کلیدواژه جامع آی سیویل کتابی است که شامل کلیدواژه های تمامی منابع آزمون نظام مهندسی رشته عمران و معماری است.

اگر در آزمون هایی که ثبت نام کردید آزمون اجرا را پیش رو دارید باید پکیج کامل کلیدواژه جامع را خریداری کنید ( شامل سه کتاب کلیدواژه+منابع تکمیلی ( ستاره دار ) آزمون اجرا + اصلاحیه قانون نظام مهندسی )

در فیلم زیر بصورت کامل در مورد کلیدواژه جامع آی سیویل صحبت کردیم لطفا این فیلم کوتاه را مشاهده کنید

کتاب قانون نظام مهندسی ویرایش 90 اصلاحیه های فراوانی دارد که شما باید این اصلاحیه هارا در متن کتاب اعمال کنید . حال آنکه برخی از این اصلاحات اینقدر پراکنده و البته طولانی است که گاهی اوقات اصلاح کردن متن کتاب مقدور نیست .

گروه کلیدواژه آی سیویل این کتاب را که مکمل کتاب اصلی است و همراه با آن کتاب استفاده میشود تهیه و در اختیار شما قرار داده است تا هنگام آزمون گیج نشوید و پاسخ به سوالات این منبع که خیلی هم پیچیده نیست را از دست ندهید یا بخاطر عدم اطلاع از داشتن اصلاحیه در صفحه ای از کتاب با غلط زدن گزینه امتیاز منفی نگیرید.

در این کتاب صفحاتی که در کتاب اصلی اصلاحیه دارد مشخص شده است و در راهنمای استفاده در صفحه اول آن جدول این صفحات آورده شده است و دقیقا همان شماره صفحاتی که از کتاب اصلی دارای اصلاحیه است متن اصن اصلاح شده آن صفحه با همان شماره صفحه در کتابچه اصلاحیه قانون نظام مهندسی قرار داده شده است

راهنمیا موجود در صفحه این کتابچه بسیار ساده به شما میگوید که باید برای استفاده از آن چه کاری انجام بدهید.

این کتابچه با تمامی کتاب های کلیدواژه ای که قانون نظام مهندسی در مواد آزمون آنها موجود است ارسال میشود

این کتاب شامل منابع ستاره دار آزمون اجرا است ( منابعی که در سایت آزمون برای آن کتاب مشخصی معرفی نشده است ) .

کتاب منابع تکمیلی در پکیج کلیدواژه جامع قرار دارد و کلیدواژه های این منابع در کلیدواژه جامع به صفحات این کتاب ارجاع داده شده است.

با در اختیار داشتن این کتاب از پرداخت هزینه های زیاد برای خریدن کتابهای مجزا برای کدام از این منابع بی نیاز میشوید ضمن اینکه کلیدواژه های آن هم در کلیدواژه جامع در اختیار شما است و کاملا هماهنگ با کلیدواژه آی سیویل است.

 

آزمون اجرا برای عمران و معماری تقریبا شامل همه منابع آزمون نظام مهندسی است و این یعنی همان کلیدواژه جامع بنابراین اگر قرار بود کلیدواژه مجزایی برای این آزمون تهیه بشود همین کلیدواژه جامع را باید با عنوان آزمون اجرا به شما میدادیم و فقط جلد آن عوض میشد!!

با توجه به این مسئله تصمیم بر این شد که کلیدواژه واحدی به عنوان کلیدواژه جامع چاپ شود که برای آزمون اجرا هم کاربرد داشته باشد و در کنار آن کتاب منابع تکمیلی برای پاسخ به سوالات منابع ستاره دار ( قانون بیمه قانون کار و....) هم اضافه شده است که در پکیج کامل کلیدواژه قرار دارد و پاسخگوی آزمون اجرا و بقیه آزمونهای رشته عمران و معماری باشد .

پکیج جامع کلیدواژه آی سیویل

پشتیبانی خرید و محتوای کلیدواژه

ابتدا سوالات متداول را بررسی کنید اگر پاسخ سوال شما در این بخش موجود نبود در قسمت دیدگاه ها همین بخش مطرح کنید تا پاسخ داده شود

همچنین میتوانید در تلگرام با آی دی civilhelp@ و در پیج رسمی اینستاگرام آی سیویل با آی دی icivil.ir@ با ما در ارتباط باشید

اگر پاسخ شما در سوالات متداول در این بخش نیست در قسمت دیدگاه ها همین صفحه بپرسید

همچنین میتوانید با آی دی vajenezam@ در تلگرام با گروه مولفین در ارتباط باشید

دقت کنید که فقط سوالات مربوط به محتوا را مطرح کنید. نحوه طرح سوالات مربوط به خرید را در پرسش قبلی راهنمایی کردیم

در تصویر زیر تمامی راه های ارتباطی با ما آورده شده است.

لطفا حتما را را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا به سرعت در جریان آخرین اطلاعیه ها و تخفیفات قرار بگیرید.

شبکه های اجتماعی آی سیویل

اگر سوال شما در این قسمت پاسخ داده نشده است لطفا از قسمت نظرات در پایین همین باکس سوال خود را مطرح کنید.

لطفا قبل از طرح سوال در دیدگاه مطمئن شوید که سوال شما در پرسش های آورده شده پاسخ داده نشده است