جشنواره کلیدواژه رایگان

پکیج ویدئویی آزمون معماری (نظارت و اجرا)

پکیج ویدئویی آمادگی آزمون نظارت و اجرا معماری کاری است از گروه تخصصی آی سیویل که در ارائه راهکارهای ساده برای قبولی در آزمون نظام مهندسی پیشرو بوده است.

بصورت خلاصه در پکیج آزمون نظام مهندسی معماری که ویژه قبولی در آزمون نظارت و اجرا تولید شده است ، شما با حدود ۱۱۵ ساعت فیلم آموزشی روبرو خواهید بود که بدون نیاز به شرکت در کلاسهای حضوری به سرعت برای قبولی در این آزمون آماده خواهید شد که در ادامه این پست جزییات کامل تری از آن را مشاهده خواهید کرد.

نظارت و اجرا

پکیج ویدئویی آمادگی آزمون نظام مهندسی معماری چرا تولید شد؟


گروه آی سیویل از پیشتازان آمادگی آزمون نظام مهندسی است .نمونه آن ارائه روش کلیدواژه برای اولین بار در سال ۹۲ است که پس از آن سبک جدید برای قبولی در این آزمون بوجود آمد که اکنون کلیدواژه تبدیل به جزء جدایی ناپذیر برای همه داوطلبین این آزمون شده است.

در گام بعدی برای بی نیاز کردن داوطلبین از شرکت در کلاسهای حضوری و پرداخت هزینه های گزاف آن اقدام به شبیه سازی این کلاسها بصورت پکیج های فیلم آموزشی کردیم که این روش نیز با استقبال فراوان و نتایج درخشان در قبولی این آزمون همراه شد ( اولین پکیج ها برای رشته عمران تولید شد ) . و با توجه به درخواست های همکاران رشته معماری برای استفاده از این روش بسیار منحصر به فرد اقدام به تهیه پکیج مخصوص آمادگی آزمون نظارت و اجرای معماری بصورت ویدئویی کردیم که هم اکنون این مجموعه آماده است تا شما را به در مسیر قبولی در این آزمون همراهی کند.

نگاهی به بودجه بندی آزمون نظارت و اجرا معماری


با توجه به اینکه منابع در آزمون نظام مهندسی معماری بسیار گسترده و زیاد است ، میتوانیم این آزمون را به دریایی بسیار بزرگ اما با عمق بسیار کم تشبیه کنیم. در واقع از یک طرف تعداد منابع آزمون بالاست و از طرف دیگر از تعداد سوالات محدود به ۶۰ سوال است و از اینرو به سختی میتوان مباحث پر سوال و کم اهمیت را از هم متمایز کرد.بنابراین تقریبا نمیتوان از هیچ مبحثی چشم پوشی کرد.

درتصاویر زیر جداول بودجه بندی آزمون نظارت معماری و اجرا معماری به تفکیک آورده شده است و مطابق با آمار چند دوره گذشته این آزمون تعداد سوالات مورد انتظار برای آزمون بعدی محاسبه شده است.

جدول بودجه بندی آزمون نظارت معماری

جدول بودجه بندی آزمون نظارت معماری

جدول بودجه بندی آزمون اجرا معماری

جدول بودجه بندی آزمون اجرا معماری

 

آنچه برای قبولی در آزمون نظارت و اجرای معماری نیاز دارید در این پکیج گنجانده شده تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن  برای این آزمون آماده شوید.

مشخصات پکیج آمادگی آزمون نظارت و اجرا معماری


در این پکیج که حدودا ۱۱۵ ساعت فیلم آموزشی را شامل میشود تمامی نکات لازم برای این آزمون که در کلاس های حضوری گفته میشود به شما ارائه خواهد شد. برای استفاده از این مجموعه تنها چیزی که لازم است داشتن یک دستگاه کامپیوتر یا لب تاپ با سیستم عامل ویندوز است تا استاد را به منزل بیاورید و یادگیری خودتان را بدون هیچ نیازی به شرکت در کلاسهای حضوری و بصورت کاملا اقتصادی شروع کنید.

 

 پکیج آزمون معماری نظارت
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها