جشنواره کلیدواژه رایگان
پکیج ویدئویی آمادگی آزمون نظارت و اجرا
آموزش مقررات ملی

۲نکته در مورد روش مطالعه صحیح برای آزمون نظام مهندسی

4.7/5

مشخصات فیلم آموزشی

4.7/5

انتخاب روش مطالعه صحیح برای آزمون نظام مهندسی اولین گام برای رسیدن به موفقیت نهایی در این آزمون است.

اگر آزمون نظارت و اجرا رشته های عمران و معماری را در پیش رو دارید پیشنهاد میکنیم حتما دو فیلم کوتاه زیر را که از مجموعه فیلم های مشاوره ای پکیج تست و تمرین انتخاب شده است مشاهده بفرمایید.

۱- نکاتی در مورد مطالعه صحیح برای آزمون نظام مهندسی

در این فیلم به نکات مهمی برای مطالعه صحیح برای آزمون نظام مهندسی اشاره میشود که باید در برنامه ریزی برای خواندن مباحث و منابع آزمون نظام مهندسی حتما مد نظر داشته باشید مواردی مثل بررسی بودجه بندی آزمونهای گذشته ( بزودی مقاله کاملی در این زمینه در آی سیویل منتشر خواهد شد) در نوع برنامه ریزی شما برا ازمون کمک شایانی خواهد کرد.

۲- روش مرور روزنامه وار گام اول برای شروع مطالعه صحیح برای آزمون نظام مهندسی

بعد از اینکه برنامه مطالعه خودتان را مشخص کردید توصیه میکنیم که یک بار بصورت کاملا گذرا و اصطلاحا روزنامه وار آن مبحث را یک نگاه کلی بیاندازید تا با موضوع آن مبحث آشنا شوید. البته نباید فراموش کرد که مطالعه روزنامه وار منابع آزمون تنها تاثیری که دارد این است که شما با مباحثی که در کتاب آورده شده است بصورت چشمی آشنا خواهید شد و در درک مفاهیم آن هیچ تاثیری ندارد اما همین مرور چشمی برای قبل از شروع مطالعه دقیق آن مبحث تاثیر خوبی در روند مطالعه خواهد داشت.

این ویدئوها تنها قسمتی از ۱۴۰ دقیقه فیلم های مشاوره ای برای آزمون نظام مهندسی موجود در پکیج تست و تمرین بود برای مشاهده جزییات بیشتر و تهیه این پکیج که شامل تست های تالیفی و فیلم های مشاوره ای است روی دکمه زیر کلیک کنید

فیلم های مشاوره ای موجود در پکیج تست و تمرین شامل ۴ بخش میشود که در هر بخش نکات بسیار کاربردی در مورد موفقیت در آزمون نظام مهندسی آورده شده که حاصل تجربیات ۵ ساله گروه آی سیویل در آزمون نظام مهندسی است در تصویر زیر لیست فیلم های موجود در این مجموعه در هر بخش را مشاهده مفرمایید

لیست فیلم های مشاوره ای آزمون نظام مهندسی

مهندس مهدی رادمرد

مهندس مهدی رادمرد

موسس سایت آی سیویل و مدرس دوره های آزمون نظام مهندسی

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین آموزش های ویژه آزمون نظارت و اجرا

دوره ویدئویی + کلیدواژه + لیبل ( تخفیف ویژه)

ویژه آزمون نظارت و اجرا رشته عمران و معماری

تمامی ابزار های لازم برای قبولی در آزمون نظام مهندسی در این بسته با تخفیف ویژه ارائه شده است