اولین فروشگاه آنلاین تخصصی عمران با 16 سال قدمت !

آیا نیاز به راهنمایی برای خرید دارید؟ راهنمای خرید

آموزش مبحث هفتم ویژه آزمون نظارت و اجرا ۱۴۰۲

پکیج ویدئویی آموزش مبحث هفتم ویرایش ۱۴۰۰ ویژه آزمون نظام مهندسی نظارت و اجرا  کاری از گروه تخصصی آی سیویل را در این پست معرفی خواهیم کرد و در ادامه ویژگی های این محصول و نمونه های رایگان را خواهید دید.

همانطور که حتما میدانید مبحث هفتم با عنوان پی و پی سازی یکی از تاثیرگذارترین مباحث در آزمون نظارت و اجرا میباشد . این مبحث شامل تیپ های مختلفی از سوالات میباشد که سطح سوالات آن میتواند از ساده تا سوالات حل کردنی متغییر باشد.

بصورت خلاصه و مفید اگر بخواهیم در مورد مبحث هفتم نتیجه گیری کلی داشته باشیم اینست که این مبحث در سطح متوسط از نظر سختی سوالات در آزمون نظارت و اجرا قرار میگیرد و برای پاسخ دادن به همه سوالات آن در آزمون نیاز به مطالعه دقیق میباشد.

خبر خوب اینکه شما میتوانید ویرایش جدید این مبحث (۱۴۰۰) را با استفاده از این آموزش در کوتاهترین زمان ممکن برای آزمون جمع بندی کنید و خیالتان از بابت پاسخ دادن به سوالاتی که از این مبحث خواهد آمد راحت باشد.

برنامه ریزی مطالعاتی در پکیج آموزش مبحث هفتم آی سیویل


 

آموزش مبحث هفتم ویرایش 1400

ویژگی های دوره آموزش مبحث هفتم ویرایش ۱۴۰۰  آی سیویل ؟


در دوره اموزشی مبحث هفتم ( ویرایش ۱۴۰۰) به بررسی کامل بند های این مبحث میپردازیم و ضوابط مورد نیاز برای آزمون نظارت و اجرا را بصورت کامل تشریح خواهیم کرد و قسمت های مهم و پر سوال را مشخص کرده و به هایلایت کردن و شاخص کردن قسمت های کلیدی پاراگراف های متن مبحث هفتم میپردازیم.

ارائه آموزش بصورت چارت بندی شده و مشخص کردن صفحات مهم برای لیبل گذاری در این دوره اموزشی و حین تدریس ارائه میشود.همچنین اصلاح جداول و ایجاد جداول جدید برای طبقه بندی بهتر این مبحث در آزمون نظارت و اجرا یکی دیگر از مشخصات این دوره آموزشی است که به شما کمک میکند پس از مشاهده آموزش و ایجاد این تغییرات در کتاب خود یک مجموعه منسجم و طبقه بندی شده از این کتاب را برای استفاده در آزمون نظام مهندسی داشته باشد و بتوانید براحتی به سوالات این مبحث در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ بدهید

     

  • ۹ ساعت فیلم آموزشی مطابق با آخرین ویرایش مبحث هفتم (۱۴۰۰)
  • حل سوالات ادوار گذشته (۷۵ سوال) بصورت کاملا تشریحی با مبحث هفتم جدید 
  • چارت بندی فصل ها و مشخص کردن صفحات مهم برای لیبل گذاری
  • هایلایت قلب پاراگراف برای مشخص کردن قسمت های مهم متن کتاب در آزمون
  • ارائه گام به گام حل برای برخی از قسمت های مبحث هفتم جهت طبقه بندی بیشتر مفاهیم
  • توضیح کامل جداول و اعمال تغییرات در آنها جهت کامل شدن و منسجم شدن آنها
  •  

     

تعداد سوالات حل شده در آموزش ویدئویی مبحث هفتم گروه آی سیویل


در این مجموعه در حین آموزش  ۷۵ سوال تالیفی و سوالات دوره های گذشته برای شما حل خواهد شد تا بصورت کامل با ضوابطی که تدریس میشود آشنا شوید و به حل سوالات مسلط شوید در اداکه میتوانید سرفصل های این آموزش همچنین نمونه های رایگان آن را مشاهده بفرمایید

 


سرفصل های آموزش ویدئویی مبحث هفتم ویرایش ۱۴۰۰


در این بخش میتوانید تمامی سرفصل های تدریس شده برای آزمون نظارت و اجرا را مشاهده بفرمایید

نحوه تدریس بگونه ایست که فصل های مهم برای آزمون نظارت و اجرا با مکث بیشتری روی آن فصل آموزش داده شده است و موارد محاسباتی مورد نیاز برای این آزمون ها نیز شرح داده شده است

 

  1. فصل اول: کلیات
  2. فصل دوم: ملاحظات طراحی و شناسایی ژئوتکنیکی
  3. فصل سوم: گودبرداری و پایش
  4. فصل چهارم: پی سطحی
  5. فصل پنجم: سازه های نگهبان
  6. فصل ششم: پی های عمیق
  7. فصل هفتم: ژئوتکنیک لرزه ای

نمونه های آموزش ویدئویی مبحث هفتم ویرایش ۱۴۰۰

در این بخش ۲ نمونه از آموزش مبحث هفتم ویژه آزمون نظارت و اجرا قرار داده شده است. دقت فرمایید که این فیلم ها بصورت بریده شده از فیلم های اصلی جهت مشاهده نمونه تدریس است .

نمونه اول :

 

نمونه دوم :

مزیت های این دوره آموزشی(فیلم آموزش مبحث هفتم) نسبت به کلاسهای حضوری چیست؟


هزینه ای که بابت دریافت این مجموعه میپردازید کمتر از ۵۰ درصد ارزان ترین کلاسهای حضوری عمومی ( کلاسهای خصوصی را خودتان حساب کنید !! )  است و البته با کیفیت محتوایی بسیار عالی و دیگر مزیت آن هم این است که نیاز به صرف وقت برای حضور در کلاس و مقید شدن به یک تایم خاص برای حضور در کلاس یا کلاسهای فشرده که بازدهی را بسیار کاهش میدهد را ندارید.

بازدید: 3714

پرسش و پاسخ در مورد این محصول

اگر سوالی در مورد این محصول دارید همینجا بپرسید.دقت کنید که سوالات مربوط به بعد از خرید را در بخش پشتیبانی مطرح کنید زیرا در این قسمت پاسخ داده نخواهند شد. درخواست پشتیبانی

ارتباط با پشتیبان