set_post_views(get_the_ID());

مقدمه :

گروه مهندسی آی سویل متشکل از گروهی از نخبان دانشگاهی و مهندسین مجرب در زمینه طراحی و مشاروه در ساخت و ساز می باشد که آماده خدمات رسانی به کلیه دفاتر مهندسی و کارفرمایان سراسر کشور با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن می باشد . در ادامه شرح خدمات ارائه خواهد شد .

محاسبه و طراحی سازه ی بتنی و فلزی :

طراحی و محاسبۀ سازه‌های فولادی و بتنی، به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی و مهم مهندسی عمران مطرح بوده و از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. بدون تردید استفاده بهینه از  فولاد و بتن در سازه‌ها، نیاز فراوان به طراحی و محاسبات دقیق داشته و ایجاد سازه‌هایی مقاوم و مطمئن که از نقطه نظر طراحی نیز مقرون به صرفه باشند بدون طراحی و محاسبۀ صحیح، بعید به نظر می‌رسد و این امر مهم، به عهدۀ مهندسین عمران است. از طرفی مهارت و تسلط در محاسبات، علاوه بر معلومات نیاز به مهارت و تمرین فراوان دارد. در این امر محاسباتی که از طرف مهندسین گروه آی سیویل انجام خواهد شد بهترین کیفیت و عاری از هرگونه نقص و عیب خواهد بود . پروژه هایی که توسط این گروه مهندسی انجام خواهد شد قابل ارائه به نظام مهندسی تمامی استانها خواهد بود و طراحان ، حاضر به هرگونه دفاع از طرح های خود خواهند بود . ضمنا گروه مهندسی آی سویل ضمانت کار را تا پس از تایید نظام مهندسی بر عهده خواهد گرفت .

ترسیم نقشه های اجرایی :

ترسیم نقشه های اجرایی سازههای بتنی و فلزی  با استفاده از خروجی های نرم افزار Etabs همراه با  تمامی جزئیات میلگرد گذاری و خاموت گذاری و مقاطع طولی و عرضی و جزئیات تیرها و ستون ها و دیوار های برشی با مقیاس مورد نظر و با فرمت دلخواه اتوکد dwg یا dxf . کافیست شما فایل etabs  را برای گروه مهندسی آی سویل ارسال کنید تا در اولین فرصت نقشه های اجرایی با بهترین کیفیت با استفاده از بهترین نرم افزار ترسیم نقشه بر اساس کلیه ضوابط آیین نامه ایران انجام گیرد .

توجه نمایید که :

۱- ارائه خدمات بر اساس بالاترین استانداردهای علمی جهان و مبتنی بر کیفیت و رضایت مشتری صورت می گیرد. ما با رعایت استانداردها و دستورالعمل های مناسب به دنبال تامین خواسته های مشتریان هستیم.

۲- ما تحویل پروژه شما را در کوتاهترین زمان و مدت مقرر تضمین می کنیم. شما می توانید برای انجام پروژه های فوری به ما اعتماد کامل داشته باشید.

۳- ما اصالت طراحی را ۱۰۰ % تضمین می کنیم. مسلما طراحی و پروژه های کپی برداری شده ارزش علمی ندارد و ما به این امر کاملا واقف بوده و از آن جلوگیری می کنیم .

۴- ما سفارشات شما را با همکاری طراحان و اساتید مجرب که سالها در این امر دارای سابقه بوده و مورد اطمینان ما هستند انجام داده و به شما تحویل می دهیم .

۵- هزینه سفارشات بر اساس مدت زمان لازم برای تحویل ،نوع اسکلت سازه، مقدار زیربنا ، تعداد طبقات و نظر کارشناسان و طراحان محاسبه شده و هیچگونه هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد شد. این روش به منظور حفظ عدالت در ارائه خدمات اتخاذ گردیده است .

۶- ما این اطمینان را به شما می دهیم که هیچ کس در جریان انجام پروژه شما توسط ما قرار نگیرد. اطلاعات شما به صورت کاملا محرمانه پیش ما محفوظ است. ما در حفظ حریم خصوصی مشتریان خود بسیار جدی هستیم. پروژه انجام شده برای شما در پایگاه اطلاعاتی امن ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار هیچ کس قرار نخواهد گرفت.

تعهدات و ضمانت ها :

۱- ما به شما اطمینان می دهیم که تحقیقات و پروژه های انجام شده ۱۰۰ درصد معتبر و از منابع قابل استناد می باشد. اگر خلاف واقع این موضوع محرز گردد کل هزینه پرداختی مسترد خواهد شد.
۲- ما خود را متعهد می دانیم که تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را به نحو احسن برآورد نماییم. پشتیبانی واقعی از پروژه ها به منظور رضایت کامل مشتریان تا زمان تحویل کامل صورت خواهد گرفت.
۳- ما به شما اطمینان می دهیم که پروژه شما در بازه زمانی مقرر به شما تحویل داده شود.
۴- ما به شما اطمینان می دهیم که پروژه های طراحی شده با بالاترین سطح کیفی از لحاظ علمی و آیین نامه ای صورت گیرد.
۵- ما به شما اطمینان می دهیم که تمامی طراحان ما دارای مدرک دانشگاهی بوده و پروژه ها با توجه به تخصص طراح ارجاع داده می شود.
۶- ما پشتیبانی واقعی ۲۴ ساعته و خدمات عالی برای مشتریان خود را تضمین می کنیم.
۷- ما حفظ حریم خصوصی شما را تضمین می کنیم. اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به پروژه شما در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت.
۸- پروژه های شما به همراه دفترچه محاسبات تحویل داده خواهد شد. همچنین ما خود را متعهد به بازخوانی ، رفع اشکالات و… در رابطه با پروژه شما می دانیم .
ما به شما اطمینان می دهیم که تمامی طراحی های انجام شده قابل اعتماد و بهینه میباشد.

قیمت خدمات نیز بدین شرح است :

برای تعیین قیمت بهینه برای سفارشات چهار عامل اصلی در نظر گرفته می شود. این عوامل شامل نوع سازه، بازه زمانی لازم برای تحویل پروژه، پیچیدگی طراحی سازه و همچنین نوع ارائه کار می باشد. پس از ثبت سفارش کارشناسان ما در اسرع وقت هزینه دقیق پروژه را محاسبه نموده و برای شما ارسال خواهند کرد. روند فوق باعث ایجاد توازن مناسب در قیمت خدمات شده و هیچگونه هزینه اضافی به مشتری تحمیل نخواهد شد. در عین حال ما این اطمینان را به شما می دهیم که پروژه شما توسط طراحان  ماهر و با تجربه انجام خواهد شد و جزییات ترسیمی بر اساس محاسبات دقیق رسم خواهند شد و به هیچ عنوان کپی شده و پیش فرض نمی باشند. .

در جدول ذیل هزینه تقریبی طراحی سازه با توجه به موارد فوق ارائه شده است. لازم به ذکر است که هزینه دقیق بر اساس پارامترهای ذکر شده و توسط کارشناسان برآورد و ارسال می گردد و قیمت های ذکر شده در جدول برای تخمین هزینه های اولیه قرار داده شده است. ضمن اینکه، سازه های ویلایی به علت پیچیدگی خاص خود با قیمتی جداگانه محاسبه می شوند .

زیربنای سازه

محاسبه سازه بتنی با نقشه اجرایی

محاسبه سازه فلزی با نقشه اجرایی

ترسیم نقشه های اجرایی سازه های بتنی

تا ۵۰۰ مترمربع


۶۰۰
  تومان


۷۰۰
  تومان


۱۲۰
  تومان

تا ۱۰۰۰ مترمربع


۶۰۰
  تومان


۶۰۰
  تومان


۱۱۰
  تومان

تا ۱۵۰۰ مترمربع


۵۵۰
  تومان


۵۵۰
  تومان


۱۰۰
  تومان

تا ۲۰۰۰ مترمربع


۵۰۰
  تومان


۵۵۰
  تومان


۹۰
  تومان

تا ۲۵۰۰ مترمربع و بیشتر


۴۵۰
  تومان


۵۰۰
  تومان


۸۰
  تومان

ذکر این نکته ضروری است که ترسیم نقشه های اجرایی برای پروژه های دانشجویی نیز انجام می گیرد که قیمت آن کاملا توافقی بین طرفین صورت میگیرد .

برای برقراری تماس با مسئول فنی محاسبات با شماره موبایل یا ایمیل زیر در ارتباط باشید

۰۹۱۸۱۳۸۰۸۳۱

icivil.designer@gmail.com

انجام مطالعات معماری
مطالعات اقلیمی (طراحی متناسب با اقلیم منطقه)، مطالعات موقعیت شناسی، مطالعات مصالح شناسی(بررسی مصالح بومی و مصالح همسان با اقلیم منطقه، ضوابط مربوط به پدافند غیرعامل،ضوابط آتش نشانی،ضوابط مسکن و شهرسازی،ضوابط معاونت درمان ، ضوابط و مقررات طراحی فضاهای آموزشی ، درمانی ، مسکونی، تهیه ریز فضاها و متراژ مورد نیاز(برنامه فیزیکی)
انجام فاز ۱ و ۲ معماری
ارائه کانسپت متناسب با اقلیم منطقه ، نوع ساختاری محیط و همچنین کاربری طرح ، ارائه دیتایل های اجرایی و طراحی داخلی و
طراحی نما
با ۸ سال سابقه طراحی در زمینه فضاهای درمانی و آموزشی و مسکونی

برای تماس با مسئول طراحی معماری آقای مهندس داوری با شماره تماس زیر ارتباط برقرار بفرمایید

۰۹۱۲۰۷۲۹۰۶۹

 

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها