آموزش های درسی رشته عمران

دانلود کتاب و حل المسائل فیزیک هالیدی ( کتاب فارسی+کتاب لاتین و حل تمرین )

حل المسائل فیزیک هالیدی را به صورت رایگان دانلود کنید. در اپدیت جدید حل المسائل فیزیک ۱ دانشگاه ها که برای رشته های مهندسی از دروس پایه رشته های مهندسی محسب میشود در جدیدترین آپدیت توسط آی سیویل خدمت شما دانشجویان عزیز ارائه گردید.

دانلود حل المسائل فیزیک هالیدی به صورت فصل به فصل و یکجا

حل المسائل فیزیک هالیدی

 خلاصه ای درباره حل المسائل فیزیک هالیدی

نوشته دیوید هالیدی یکی از کتاب‌های معتبر در زمینه فیزیک است. این کتاب به طور گسترده در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی برای درس فیزیک استفاده می‌شود. ویرایش دهم این کتاب، بهبودهایی را نسبت به ویرایش‌های قبلی ارائه می‌دهد و با استفاده از استانداردهای سئو، بهینه‌سازی شده است.

فیزیک هالیدی به طور جامع مفاهیم و اصول اساسی فیزیک را پوشش می‌دهد. این کتاب برای دانشجویان در همه سطوح تحصیلی مفید است و به آن‌ها کمک می‌کند تا مبانی فیزیک را درک کنند و مهارت‌های عملی و تفکری خود را در این حوزه تقویت کنند. هالیدی به طور ساده و قابل فهم به توضیح مفاهیم پرداخته و با استفاده از مثال‌ها و تمرین‌های عملی، خواننده را در فرآیند یادگیری فیزیک همراهی می‌کند.

تیم آی سیویل  امکان دانلود حل تمامی این مثال ها و تمرین ها را در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده تا بتوانند با استفاده از آن سطح علمی خود را بالا ببرند.

حل المسائل کتاب ویرایش دهم به زودی در همین پست اضافه خواهد شد

برای دسترسی به فایل ها و جزوات درسی بیشتر کلیک کنید

۳.۷ از ۵ : امتیاز
لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
21 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها