جشنواره کلیدواژه رایگان
آموزش های درسی رشته عمران

دانلود جدول تبدیل واحد های مهندسی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ضمن حل یک مسئله مجبور باشید یک یا چند واحد را به یک واحد خاص در مسئله تبدیل کنید و شاید گاهی هم حل مسئله ساده است اما تبدیل واحد ها به هم کار را دشوار میکند ، به هر حال فراموشی هم یکی از خصوصیت ما انسانهاست!! در ادامه جدولی تقدیم حضور شما میشود که یکی از دوستان زحمت کشیدند و بصورت دستنویس روش تبدیل این واحد ها به یکدیگر را در این جدول مرتب کرده اند این فایل بسیار کم حجم و فقط یک صفحه ای است اما بسیار کاربردی است و ارزش دانلود و همراه داشتن را برای هر مهندسی دارد پس با ما برای دانلود در ادامه همراه باشید

تبدیل واحد

جدولی جامع و کاربردی از واحدهای مهندسی را برای شما فراهم کرده‌ایم که می‌توانید آن را در پروژه‌ها و محاسبات مهندسی خود استفاده کنید. این جدول شامل تبدیل واحدهای طول، وزن، دما، فشار، سرعت و بسیاری از واحدهای مهندسی دیگر است. با استفاده از جدول تبدیل واحد مهندسی، می‌توانید به راحتی بین واحدهای مختلف تبدیل کنید و از این طریق دقت و کارایی محاسبات خود را افزایش دهید.

همچنین تبدیل واحد ها در امتحانات، پروژه های و… برای دانشجویان و مهندسین، زمانبر و طاقت فرسا خواهد بود.به همراه داشتن این نسخه از جدول تبدیل واحد های مهندسی ، میتواند سرعت شمارا در تبدیل واحد ها بالا ببرد.

جدول را دانلود کنید، از آن پرینت بگیرید و به راحتی در انجام محاسبات مهندسی خود از آن استفاده کنید.

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها