جشنواره کلیدواژه رایگان
پکیج ویدئویی آمادگی آزمون نظارت و اجرا

دانلود رایگان حل سوالات آزمون نظام مهندسی پیشین با کلیدواژه ها!!

هیچ چیز در روزهای منتهی به آزمون نظام مهندسی به اندازه حل سوالات آزمون نظام مهندسی و تمرین آزمون های گذشته با کمک کلیدواژه و مکمل های آن دارای اهمیت نیست. بر همین اساس گروه نویسندگان کلیدواژه آزمون نظام مهندسی از گروه  آی سیویل وظیفه خود دانستند که با تهیه تعداد قابل توجهی اسلاید ( این مجموعه مجموعا ۲۶۰ صفحه است)شما داوطلبان عزیز را در روزهای اندک باقیمانده تا آزمون در این مسیر همراهی کنند. اسلایدها در سه فایل جداگانه تقسیم بندی شده است. در فایل اول که ویژه همه داوطلبان است ابتدا به بیان نکات مهمی در مورد آزمون و استفاده از کلیدواژه پرداخته شده است و می توان از آن به عنوان مکملی برای توضیحات بیان شده در مقدمه واژه های کلیدی یاد کرد. در ادامه ی اسلایدهای فایل اول سوالات متعددی از مباحثی که عموماً مشترک هستند در آزمون رشته های هفتگانه کار شده است. پس فایل اول ویژه همه رشته هاست. فایل دوم ویژه رشته های عمران و معماری است…

حل سوالات آزمون نظام مهندسی

فایل دوم ویژه رشته های عمران و معماری است که در آن سوالات قابل توجهی در ارتباط با مباحث مشترک این دو رشته با کمک واژه های کلیدی حل شده است. حل سوالات مهم تر و پرتکرار و گام به گامی در اولویت قرار گرفته است. فایل سوم ویژه رشته عمران-نظارت است و شامل حل مسائل مهم و حل کردنی این آزمون در دوره های اخیر است. انتخاب سوالات برای نظارت-عمران به صورتی است که می توان گفت یادگیری آنها برای شرکت کنندگان در آزمون نظارت عمران به عنوان حداقل مسائلی که این داوطلبان برای قبولی باید با آن آشنایی داشته باشند واجب است. زحمت فراوان و دقت قابل توجهی برای تهیه اسلایدها به کار برده شده است که ان شاالله برای داوطلبان حتما مفید خواهد بود.
نکته بسیار مهم دیگری که باید در انتها بیان شود دسترسی به سوالات دیگر رشته در منابع مشترک با استفاده از اسلایدهای ارائه شده است. به عنوان یک مثال ساده داوطلبی که در رشته معماری-نظارت شرکت کرده معمولاً برای آمادگی آزمون حل چند دوره اخیر سوالات همین رشته را در نظر می گیرد. این درصورتی است که مثلاً مبحث نهم در رشته های عمران و معماری آزمون های نظارت و اجرا مشترک است و منطق حکم می کند سوالات این رشته ها هم مورد بررسی قرار گیرد. این موضوع در مورد مبحث دوم جالب تر هم می شود چون بین تمامی رشته ها مشترک است!
در ادامه لازم به یادآوری است سوالات مربوط به رشته عمران-محاسبات متاسفانه در این دوره بررسی نشده است. همه مسائل در همه فایل ها از سوالات آزمون های چند دوره اخیر استخراج شده و کاملاً به روز هستند.
آرزوی ما موفقیت شما در آزمون نظام مهندسی و همه مراحل زندگی است…

vaje 550 mahdi

ad550

لینک های دانلود
پکیج ویدئویی آمادگی آزمون نظارت و اجرا
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها