جشنواره کلیدواژه رایگان

دانلود نرم افزار ProgeCAD 2008 Professional v8.0.9

 

ممکن است شما هم در دسته کاربران برنامه نقشه کشی AutoCad قرار داشته باشید. شاید برای شما در بعضی از موارد این موضوع پیش آمده باشد که نیاز به اجرای یک فایل از فرمت DWG که مختص برنامه autocad می باشد داشته باشید اما برنامه autocad بر روی سیستم نصب نمی باشد. اگر در دسته کاربران این نرم افزار قرار دارید بر این امر واقف می باشید که نصب این برنامه نسبت به برنامه های دیگر کمی مشکل تر است و مدت زمان بیشتری را باید صرف نصب برنامه نمایید.

در این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را به شما داریم تا بدون برنامه autocad شما توانایی ساخت و خواندن فایل DWG را داشته باشید.

ProgeSoft ProgeCAD Professional نام نرم افزاری است که به کاربر اجازه خواندن فایل های  برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه می باشد را به کاربر می دهد. این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها ( ۲.۵ تا نسخه ۲۰۰۷) را پشتیبانی می کند.

این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • قابلیت خواندن و ساخت فایل های DWG مربوط به برنامه autocad از نسخه ۲.۵ تا ۲۰۰۷
  • دارای دستورات استاندارد برنامه autocad
  • سازگاری فایل های ساخته شده در منوها ، فونت ها و اسکریپت های بکار برده شده
  • توانایی تبدیل فرمت PDF به فرمت DWG
  •  قدرت بالا در render کردن فایل ها و دارای تنظیمات پیشرفته در این قسمت
  •  قابلیت ذخیره سازی در فرمت های JPG و PDF

 

 

 

progeCAD

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها