جشنواره کلیدواژه رایگان

دانلود ماشین حساب حرفه ای Microsoft Mathematics v4.0.1108

غول نرم افزاری دنیا یعنی کمپانی Microsoft نرم افزاری با نام Microsoft Mathematics را عرضه کرده است که ابزاری بسیار مناسب و درعین حال قدرتمند در زمینه محاسبات ریاضی به شمار می رود.
در این نرم افزار علاوه بر محاسبات ساده ریاضیات می توان بسیاری از معادلات سنگین و بسیار سخت را با صرف کمترین زمان ممکن و در چشم به هم زندنی محاسبه نمود. این ابزار قدرتمند که بیشتر در زمینه آموزشی کاربرد دارد با دارا بودن ابزار های متعدد توانایی محاسبات و حل معادلات سنگین شیمی، فیزیک، جبر و هندسه را نیز دارد.
Microsoft Mathematics نیز توانایی حل انتگرال ها را نیز دارا است. اما نکته ای که بیشتر اهمیت دارد این است که می تواند انتگرال ها را با رسم شکل و منحنی های دوبعدی و سه بعدی به دست آورد. البته این رسم اشکال و تصاویر تنها به انتگرال ها ختم نمی شود بلکه کاربر می تواند برای هریک از فرمول ها که توانایی رسم شکل در آن وجود داشته باشد اشکال هندسی رسم کند. اشکالی که با این ابزار رسم می شوند بسیار زیبا و دقیق می باشند. این نرم افزار می تواند تعدادی از معادلات را با ارائه فرمول محاسبه نماید. نکته ی دیگر این ابزار حجم پائین تر آن نسبت به ابزار های رقیب است.
 در ادامه با قابلیت های این نرم افزار آشنا میشوید و میتوانید هر دو نسخه ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی این نرم افزار رایگان را دانلود بفرمایید
قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Mathematics v4.0.1108 :
– محاسبه معادلات در سریعترین زمان
– ارائه اشکال هندسی به صورت دوبعدی و سه بعدی همراه با محاسبه معادله
– حجم نسبتا پائین نسبت به کارایی بالا
– حل معادلات فیزیک ، شیمی ، جبر و هندسه با دارابودن ابزار های متعدد
– توانایی ذخیره و بازخوانی محاسبات
– پوسته های زیبا و متعدد
– پشتیبانی از نسخه های ویندوز XP SP3 به بالا و ویندوز محبوب ۷
– و …

Microsoft Mathematics,دانلود ماشین حساب

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
دیدگاه شما درمورد این پست
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها