اولین فروشگاه آنلاین تخصصی عمران با 16 سال قدمت !

آیا نیاز به راهنمایی برای خرید دارید؟ راهنمای خرید

آموزش طراحی پی های متعارف با نرم افزار Safe V12

در این ایبوک سعی شده است به صورت گام به گام و کاملاً تصویری به نحوه طراحی انواع پی های متعارف در سازه ها اعم از پی های نواری ، گسترده و منفرد پرداخته شود و تا آنجا که توانست شده است تمامی مباحث را به صورت روشن بیان کرده ایم تا هیچگونه ابهامی برای مهندسین و دانشجویان به وجود نیاید .

آموزش طراحی پی های متعارف با نرم افزار Safe V12

همچنین تمامی ضوابط و دستورات آیین نامه را با ذکر بند آیین نامه به طور کامل و شفاف تشریح کرده ایم که حتی طراحان محترم نیز می توانند از این فایل استفاده مفیدی نمایند . لازم به ذکر است که نکاتی در این جزوه عنوان شده است که در کمتر منبعی پیدا می شود .

جهت طراحی از آیین نامه ACI استفاده شده است . هم سازه فولادی را شامل می شود و هم سازه بتنی . همچنین جهت راهنمایی بیشتر هم سازه ای را که با تحلیل استاتیکی طراحی شده است را در نظر گرفته ایم و هم سازه ای که با تحلیل دینامیکی طراحی شده است .

 

لینک خرید محصول غیر فعال شده است
بازدید: 22028

پرسش و پاسخ در مورد این محصول

اگر سوالی در مورد این محصول دارید همینجا بپرسید.دقت کنید که سوالات مربوط به بعد از خرید را در بخش پشتیبانی مطرح کنید زیرا در این قسمت پاسخ داده نخواهند شد. درخواست پشتیبانی

  1. بهمن - 2014-04-18

    با سلام من حدود ۶ ماه پیش جزوه آموزشی شما را به دلیل ایمپورت نمودن از اتوکد به سیف خردیدم اما علی رغم اینکه حدود ۴ ماه پیش قول داده بودین آموزش تصویری را به ایمیلم می فرستین اما خبری نشد لطفا اگه امکان داره به قولتون عمل کنین مرسی

    • filecivil
      filecivil - 2014-04-19

      سلام
      اینجا که چیزی مطرح نکردید اگر با نویسنده کتاب در ارتباط بودید لطفا با خود ایشان صحبت کنید
      reza.civil10@gmail.com

ارتباط با پشتیبان